Tuesday 5 March 2013

Review 1: Hantaran Kahwin

Assalamualaikum,

Selamat pagi..first entry di bulan Mac..nak update blog sekarang kena tunggu mood datang baru rajin nak menaip..alhamdulillah gambar majlis kahwin aku dah dapat dari OP..so aku akan review satu persatu tentang majlis perkahwinan aku dan en suami ea..bila dah dapat album dari OP, hari-hari aku tengok gambar..serius aku kata hasil kerja OP yang aku ambil nie sangat memuaskan hati..nanti aku update pasal OP pada entry lain ea..

Majlis pernikahan dan persandingan dibuat pada hari yang sama coz untuk menjimatkan masa.. maklumlah family sebelah suami duk jauh..family aku tak kisah sama ada nak buat majlis nikah pada hari yang sama atau hari sebelumnya..hantaran pihak lelaki sebanyak 9 dulang berbalas 7 dulang dari pihak perempuan..


Hantaran pihak lelaki: cincin, jam tangan, baju kemeja + seluar slack, set dompet + tali pinggang, coklat, set minyak wangi, set shaver, kek dan sirih junjung

Tema gubahan hantaran: gold + coklat


Hantaran pihak perempuan: handbag, jam tangan, telekung + tafsir alquran, coklat, set perfume, mas kahwin + gelang dan sirih junjung

Tema gubahan hantaran: pink + purple

2 comments:

  1. wah!!!tema pink+purple tuh simple tp cantek...gud luck!!!

    ReplyDelete
  2. Pihak kami ada menyediakan jualan secara online barangan handbag, dompet, cadar, eyewear, belt, jam tangan, pakaian kanak2 murah dan harga berpatutan. Boleh dijadikan barangan hantaran.

    layari blog kami di http://kb8282onlinetempah.blogspot.com
    atau http://s1000.photobucket.com/user/kb8282enterprise/library/

    ReplyDelete