Wednesday 4 January 2012

Dugaan @ Ujian

Assalamualaikum,

Hari nie dah start sesi persekolahan bagi tahun 2012..ramai ibubapa yang cuti hari nie coz nak hantar anak-anak pergi sekolah..teringat zaman sekolah dulu..bestnya dapat ulang semula masa lalu..untuk anak buah tersayang, Mohd Rifqi Zafran pergi sekolah jangan nangis taw.."abang budak baik kan..kena dengar cakap cikgu ea"..punya lah excited anak buah aku nie nak pergi sekolah..budak-budak biasalah mesti tak sabar nak pergi sekolah jumpa kawan-kawan baru..

Awal tahun dah mula demam, sakit tekak, selsema dan batuk..nie semua ujian dari ALLAH s.w.t..aku kena sabar menghadapinya..bila dah sakit nie nak buat kerja pun tak ada mood..barang hantaran pun tak siap lagi..semalam baru siapkan bahagian base untuk hantaran..tak taw lah bilanya nak siapkan barang hantaran..bukan sebab sakit je tapi ada sebab lain yang buat mood aku tak ada nak siapkan barang hantaran..ermmm biarlah rahsia ea..

Malam tadi aku dapat mesej dari orang yang merampas ex-pakwe aku dulu..tapi yang peliknya dia nak pulangkan semula ex pakwe aku semula..untuk apa dibuat semua itu aku tak taw lah..tue yang buat aku tertanya-tanya..dugaan pe yang datang lagi nie..Ya ALLAH! bantu lah hambamu ini..

No comments:

Post a Comment