Sunday 25 September 2011

Happy Anniversary Pertama

Assalamualaikum,

Rasanya dah lama tak update blog..dah besarang pun blog nie dgn zarah2 kecil..minggu terakhir dalam bulan syawal masih terasa kemeriahannya..mana tak meriahnya sana sini org sibuk wat open house coz syawal hampir ke penghujungnya..tidak kurang juga dengan undangan jemputan perkahwinan..setiap minggu ada je undangan jemputan kawin atau open house..senang kata tiap2 minggu tak masak pun coz dapat mkn free..hehehe

Hari nie genap 3 bulan anniversary aku dan dia..rahsia..kami dah kenal lama sejak zaman sekolah rendah cuma tak pernah tegur pun coz masing2 malu..aku nie zaman sekolah mmang pemalu dan jarang bercakap dgn lelaki..ada org kata aku nie sombong..erm xpe lah..sape yang dah kenal aku mesti diaorg taw aku nie mcm mana..baru2 nie kite jumpa balik dalam facebook atau mukabuku mcm lagu najwa latif yg tengah hot skrg nie..

Dari situ lah kami start rapat dan kami ambil keputusan utk couple..aku dah pun jumpa family dia dan dia pun dah jumpa family aku..family merestui hubungan kami..semoga hubungan kami akan berkekalan hingga akhir hayat..doakan lah kebahagiaan kami ea..semoga apa yang dihajatkan akan dimakbulkan oleh ALLAH s.w.t..amin..

No comments:

Post a Comment