Tuesday 4 September 2012

Jom Pergi Legoland

Assalamualaikum,

Selamat pagi..dah lama tak update blog dengan entry baru..so hari nie saje aku nak buat tajuk gempak sikit..pada hari ahad yang lepas aku, en tunang and family pergi LEGOLAND..en tunang dapat tiket free sempena hari terbuka LEGOLAND so aku tak nak lepaskan peluang nie..lepas melawat makcik aku kat Hospital Sultanah Aminah, JB terus kitaorang drive laju2 pergi sana..

Lau sesiapa nak pergi sana senang je..korang tengok je signboard ke LEGOLAND..selagi tak jumpa korang jgn masuk mana2 simpang ea..bagi sesiapa yang ingin pergi sana,15/09/2012 adalah hari pembukaan LEGOLAND secara rasmi..tiket masuk bagi dewasa RM 140 dan kanak-kanak RM 110..bagi kanak-kanak 3 tahun ke bawah free..


tiket free yang en tunang dapat


p/s: nanti kan next entry ea..aku tak sempat nak edit gambar lagi..

No comments:

Post a Comment