Wednesday 26 September 2012

Kursus Perkahwinan

Assalamualaikum,

Selamat pagi semua..dah lama tak update entry baru..sekarang nie mood nak update entry dah menurun..ada sape2 yang boleh bagi taw mcm mana nak naik kan semangat rajin update entry selalu tak..lau ada sape2 yg bagi taw nanti aku bg duit 20sen..hihihi

Hari sabtu dan ahad yang lepas, aku dan en tunang pergi attend kursus kahwin di Pejabat Kadi, Batu Pahat..kursus kahwin nie wajib diambil bagi sesiapa yang ingin berkahwin..so aku dan en tunang dah berjaya dapatkan sijil kursus kahwin..pas nie kena amik borang nikah dan borang ujian HIV..walaupun aku dan en tunang kahwin tahun depan tapi proses nak lengkapkan borang nikah dan ujian HIV ambil masa gak..

Sebenarnya, aku dah pernah pergi kursus kahwin nie tapi sijil kursus kahwin tue aku lupa letak kat mana..tak pe lah, bagus gak aku pergi lagi sekali untuk tambahkan ilmu pengetahuan yang dah lama aku tinggalkan..bezanya dulu masa aku amik kursus nie dengan kawan-kawan tapi kali nie rasa lain coz aku pergi dengan en tunang..ilmu yang aku dapat nie akan membantu aku dalam menjalani kehidupan sebagai suami isteri nanti..insyaAllah..



No comments:

Post a Comment