Tuesday 2 October 2012

Pembantu Pengawas

Assalamualaikum,

Selamat pagi..first entry di bulan oktober..hari nie aku nak udate entry laju-laju..baca tak tajuk entry kat atas..untuk makluman semua, aku di lantik sebagai pembantu pengawas untuk menjaga exam student diploma..bunyi macam menarik kan..nie fisrt time aku jaga student exam..rasa nervous..walaupun umur student diaorang nie pangkat adik tapi aku tetap nervous..aku tak tahu sebab ape..

so aku kena jadi pembantu pengawas selama 5 hari..tak ada elaun pun..cuma di bagi kupon makan sebanyak RM 3.00..tue pun kira bersyukur dari tak di bagi langsung kan..teringat aku zaman belajar dulu..nie yang terasa bersemangat nak sambung belajar tapi kena tunggu masa yang sesuai..


nampak tak angka kat jumlah pengunjung..angka tue sama dengan tahun kelahiran aku..


2 comments:

  1. eh,macam best ja jadi pengawas, bole jadi sporting sikit. hehe

    ReplyDelete
  2. bunyi macam best kan..pengawas paling sporting..hihi

    ReplyDelete