Friday 11 January 2013

DIY: TQ Tag

Assalamualaikum,

Selamat hari jumaat semua blogger..sekejapnya dah hari jumaat..bermakna tinggal lagi 2 minggu aku bakal menamatkan zaman bujang..dah bersedia ke aku nak memikul tanggungjawab sebagai seorang isteri???insyaAllah aku dah bersedia untuk memikul tanggungjawab sebagai seorang isteri..semoga dipermudahkan segalanya..

Aku ingat nak tempah je TQ Tag nie kat online..tapi bila aku survey paling murah pun RM 0.10..so untuk menjimatkan kos aku pun design sendiri TQ Tag nie menggunakan PhotoScape..aku tak taw nak guna software adobe photoshop..guna PhotoScape lagi senang cikit dari aku guna adobe photoshop..mula-mula aku google untuk cari background yang sesuai then baru design TQ Tag..

Nie lah hasil design TQ Tag yang aku buat..simple je..


Kos untuk TQ Tag: 
RM 3.50 (kertas A3 Artcard 280gm) = satu kertas A3 nie boleh muat 35pcs TQ Tag
Total: RM 3.50 x 29 helai = RM 102.50

Jumlah TQ Tag yang aku buat ialah 1015pcs..terlebih 15pcs plak..hihihi  

No comments:

Post a Comment