Tuesday 1 January 2013

Entry Permulaan Tahun 2013

Assalamualaikum,

Selamat tahun baru 2013 kepada semua blogger..dah masuk tahun baru nie apa azam korang???azam aku macam biasa semoga tahun 2013 memberi kehidupan yang lebih baik, murah rezeki dan kebahagiaan kepada aku dan en tunang sebagai suami isteri (insyaAllah...coming soon)..amin..

Alhamdulillah semalam aku dah selamat menjalani interview bakal pengantin di Pejabat Agama Batu Pahat..semua urusan dipermudahkan Allah..on the way nak pergi pejabat agama, masuk je dalam kereta aku dan en tunang terus senyap..masing-masing nak fokus pada soalan yang bakal di tanya nanti..sampai pejabat agama amik no giliran dan kerani kat kaunter check borang permohonan lengkap ke tak..dah selesai semua baru di panggil interview..antara soalan yang di tanya mengucap kalimah syahadah, mandi wajib, solat, rukun nikah, tanggungjawab suami isteri dan instighfar..semua soalan dapat jawab..

Dah lulus interview baru boleh fokus kat perkara lain..banyak lagi yang belum settle..semoga dipermudahkan segala urusan..tadi mesej staf kat butik mak andam tanya tentang progress baju kahwin..dah 90% siap so dalam minggu nie dah boleh pegi fitting..aku buat baju baru coz maklumlah badan kecik sangat sampai tak ada saiz baju yang ready made kat butik..staf tue kata baju pengantin cantik sangat dan dia nak beli baju tue nanti coz design baju yang aku buat nie belum ada lagi kat butik..tak sabar nak tengok baju kahwin..


SELAMAT TAHUN BARU 2013




No comments:

Post a Comment