Friday 13 April 2012

Family Day 2012 - Lanjut Golden Beach & Golf Resort, Pahang

Assalamualaikum,

Selamat petang semua bloggers..sekejap je dah hari jumaat..cuti hujung minggu nie tak ada plan pergi mana-mana so berehat sepuasnya dirumah..hari ahad nie aku ingatkan nak ajak en TA training badminton coz aku ada game staf lawan antara jabatan..aku nie tak ada lah pandai main badminton tapi setakat pukul bulu tangkis boleh lah..hihihi aku tak ada jurulatih profesional mcm Lee Chong Wei..so aku lantik lah en TA sebagai jurulatih tak bertauliah..

Kisah aku pegi family day di Lanjut Golden Beach & Golf Resort, Pahang baru nak update hari nie..citer dah lapuk 2 minggu pun..jgn marah ea coz lambat update entry dalam blog..aku pergi naik bas ramai-ramai dengan staf lain..nak drive sampai Pahang belum berani lagi..family day kali nie aku ajak mak sekali..jom kite layan gambar kat bawah nie ea..




















No comments:

Post a Comment