Monday 14 May 2012

Ibu Ratuku

Assalamualaikum,

Selamat pagi hari isnin..mulakan hari nie dengan ceria..semalam merupakan hari ibu..so adik-beradik aku semua balik untuk meraikannya..ape pun tanggapan orang berkaitan sambutan hari ibu bagi aku yang penting adalah niat kite..hari-hari adalah hari ibu cuma bezanya jika ada anak yang tidak tinggal bersama ibu pasti 13 Mei akan menyambutnya..aku tak ada lah sambut dengan meriah tapi cukuplah sekadar untuk menggembirakan hati seorang ibu.. yang penting bagi seorang ibu bila semua anak-anak dan cucunya dapat berkumpul bersama..

Terima kasih pada emak coz sanggup bersusah payah menjaga aku dan adik beradik lain serta memberikan kasih sayang yang tidak berbelah bagi..segala jasa dan pengorbanan emak tidak mampu kami adik-beradik membalasnya..i love u mum..

Lagu nie aku dedikasi kan untuk emak tersayang..

 Mawar Putih Untuk Mama - Sharifah Aini

Kau sinaran bulan
Menyerikan bitang-bintang
Kaulah fajar yang menerbitkan pagi

Kau sirami embun
Menyegarkan pepohonan
Kau bukakan tabir siang untukku

Kau berikan mama
Kasih sayang maha suci
Betapa agungnya
Tiada ternilaikan
Oh mama, oh mamaku
Tiada cinta yang suci
Setulus cintamu

Ku suntingkan mama
Sekuntum mawar putih
Sebagai lambang kesucian cintaku



No comments:

Post a Comment