Tuesday 29 May 2012

Jadual Kerja

Assalamualaikum,

Selamat pagi semua..minggu terakhir dalam bulan Mei..disebabkan aku dah puas cuti rehat pada hari sabtu dan ahad so naik keje hari isnin macam malas nak buat kerja..bila tengok jadual kerja yang padat dari hari isnin sampai khamis aku rasa macam tak cukup masa nak siapkan kerja hakiki..aku ada masa seminggu je lagi nak siapkan kerja..ada sape2 nak tolong buatkan kerja aku?

Jadual kerja aku dari isnin sampai khamis..
Isnin - Selasa (28 - 29 Mei 2012) = Kem Robotik Pertandingan Gen II Soccer Robot Dan Sumo Robot
Rabu - Khamis (30 - 31 Mei 2012) = Kursus Kesedaran ISO Dan Amalan 5S

Sebelum aku bercuti panjang semua kerja mesti disiapkan..lau tak siapkan kerja nanti bos marah dan hati tak senang bila nak bercuti..

No comments:

Post a Comment