Thursday 16 August 2012

Ucapan Hari Raya

Assalamualaikum,

Selamat petang semua bloggers..mesti ramai yang dah start cuti untuk pulang ke kampung halaman..maklumlah sekolah dah start cuti hari nie..pada yang memandu untuk pulang ke kampung sentiasa berhati-hati di jalan raya dan pandu dengan cermat ea..jangan berlumba di jalan raya untuk cepat sampai ke destinasi..

Tinggal beberapa hari lagi, syawal bakal menjelma..so aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua bloggers..walaupun readers tidak ramai tapi aku tetap menghargai bloggers yang sudi singgah di blog yang tak seberapa nie..aku mohon ampun dan maaf jika ada terkasar bahasa dan ada kata-kata yang menyinggung perasaan pembaca blog..jika ada kesempatan jemputlah datang beraya ke rumah ea..




2 comments:

  1. Selamat hari raya untuk kamu juga...:) Akak minta maaf kalau ada salah silap samaada secara sengaja atau tak sengaja yea..Raya nanti datang rumah akak yea..

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya kak huda n family..kita pun nak minta lau ada salah n silap, terkasar bahasa..akak n family nanti raya jemputlah dtg rumah ea..

    ReplyDelete