Tuesday 6 November 2012

Aktiviti Bulan November | No. 25

Assalamualaikum,

Selamat pagi semua..bulan november nie boleh di katakan bulan yang paling aku sibuk selain bulan-bulan lain..nampak tak kesibukan aku nie mengalahkan jadual perdana menteri..hari nie aku ada meeting dan esoknya lagi aku ada meeting..minggu depan cuti umum sempena depavali dan awal Muharam..

Bukan sibuk dengan kerja-kerja ofis tapi aku juga sibuk dengan aktiviti kemasyarakatan..ayat aku mengalahkan ayat wakil rakyat je..hihihihi maksud aku aktiviti kemasyarakatan tue ialah kena attend majlis kahwin kawan-kawan..majlis kahwin aku insyaAllah tahun depan..tapi persiapan baru buat 40%..


Bulan november nie ofis aku ada buat 2 event besar iaitu TechRural 2012 dan ICME 2012..aku telah dilantik sebagai ajk untuk event ICME 2012..tahun nie je aku sibuk nanti tahun depan aku dah sibuk dengan perkara lain..hehehe


Ada apa dengan no. 25 nie? banyak kaitan no. 25 nie dalam kehidupan aku..cer tengok list kat bawah nie:
  •  25. 11 - My Birthday (jgn lupa bagi hadiah ea..)
  •  25. 6 -  Birthday en. tunang
  •  25. 7 - Birthday kak wati (bakal akak ipar)
  •  25. 8 - Birthday adik lelaki
  •  25. 5 - Birthday nenek
 selain tue senang nak ingat gaji masuk..lau gaji orang keje gov kan masuk pada 25hb..sebab tue aku suka sangat dengan no. 25 nie..

No comments:

Post a Comment