Thursday 29 November 2012

Hadiah Hari Jadi | Corset

Assalamualaikum,

Selamat tengah hari semua..dah lama tak update blog..bulan nie kan bulan paling sibuk buat aku..hari khamis yang lepas masa cuti hari keputeraan Sultan Johor, en tunang ajak pegi KL beli barang hantaran mana yang tak complete lagi..persiapan untuk barang hantaran hampir 90% tapi belum sempat lagi aku nak buat gubahan..

Aku pegi KL sampai hari sabtu..sebab ape aku saje balik BP hari sabtu coz hari jadi aku jatuh pada hari ahad..en tunang ajak celebrate birthday dan suruh aku pilih hadiah sendiri..tak suprise lah coz aku dah taw hadiahnya..sorry lah aku terlupa nak amik gambar pada hari kejadian..en tunang ajak makan kt Kenny Rogers..bukan selalu makan kat sini..after makan baru kitaorang pegi cari hadiah..asalnya aku request nak suruh en tunang beli cincin emas putih tapi last minute aku tukar plan nak hadiah sunglasses..


Semalam en tunang call bagi taw pasal corset..dia beli kan aku corset jenama elken sebagai hadiah hari jadi..aku rasa peliklah tiba-tiba en tunang suruh aku pakai corset..aku tanya lah kenapa belikan corset so jawapan en tunang ialah suruh aku nampak lagi cantik..dalam kepala aku mula lah fikir bukan-bukan..hihihihi aku tak pernah pakai corset sebelum nie mesti rasa tak selesa masa awal-awal pakai nanti..pagi tadi aku search dalam google pasal corset elken..kat bawah nie contoh corset yang aku kena pakai lepas nie..

sumber: google


No comments:

Post a Comment