Wednesday 18 January 2012

1st Blog Giveaway: Lin Handmade Greetings Card

Assalamualaikum,

Hari nie ada 2 meeting yang kena attend..so pagi nie baru je habis attend meeting berkaitan audit kualiti MS ISO 9001:2008 yang akan diadakan pada 30 Jan hingga 1 Feb 2012..untuk makluman semua cuti staf dibekukan supaya boleh beri kerjasama semasa audit dijalankan.. petang nie ada meeting fakulti tapi tidak wajib untuk staf pelaksana tetapi staf akademik diwajibkan hadir..

Balik dari meeting terus aku sibuk blogwalking..dah jadi hobi bila tak sibuk aku terus nak blogwalking..seronok baca blog orang lain..dapat info tambahan dan berkongsi pandangan..aku baru je berjinak dalam dunia blog..banyak yang perlu diperbaiki lagi..

Aku ada join giveaway dari blog lin..lau nak maklumat lebih lanjut boleh klik di sini..blog lin sebenarnya buat handmade greetings card..cantik-cantik belaka semua kad yang dibuat oleh lin..aku selalu gak buat kad sendiri tapi dengan adanya blog ini boleh lah tambah ilmu lagi..

2 comments:

  1. Hi!
    Thank you so much for joining my blog giveaway! All the best of luck to you!

    Hugs,
    Lin
    Lin Handmade Greetings Card
    http://azlina-lin.blogspot.com/

    ReplyDelete