Monday 2 January 2012

Selamat Tahun Baru

Assalamualaikum,

Selamat pagi semua..entry pertama di awal permulaan tahun 2012..semoga tahun ini menjadi yang lebih baik untuk aku..tahun 2011 meninggalkan pelbagai kenangan manis, pahit, suka dan duka buat aku..apa yang berlaku tahun lepas membuatkan aku menjadi lebih tabah dan sabar menghadapi semua dugaan..

Tinggal 2 minggu lagi aku bakal bertunang so lepas nie tak boleh nak menggatal lagi dengan orang lain..hehehehe semoga apa yang dirancangkan pada tahun ini dipermudahkan segalanya oleh ALLAH s.w.t..amin.. persiapan satu pun tak buat lagi..macam tak cukup masa nak buat semua..rumah belum kemas, barang hantaran tak start buat, kek belum tempah lagi dan macam-macam perkara nak fikir..apa-apa pun aku kena buat persiapan dengan tenang dan sabar..tak boleh tergopoh-gopoh nanti satu pun tak jadi..huhuhuhu

No comments:

Post a Comment