Tuesday 31 January 2012

HASRULHASSAN.COM - Inilah BlogKu

Assalamualaikum,

Hari terakhir dipenghujung bulan Januari..cepatnya masa berlalu..apa yang penting hidup perlu diteruskan walau apa yang terjadi..time rehat nie sempat lagi blogwalking di blog bro HasrulHassan.com dan aku terbaca satu segmen nie.. menarik gak segmen yang dibuat oleh bro HasrulHassan coz dapatlah aku promote blog aku yang tak seberapa nie..maklumlah aku budak baru dalam dunia blog..
 
sesiapa yang berminat bolehlah klik banner diatas untuk maklumat lebih lanjut..

Nama yang digunakan dalam blog: Cik Huda
Nama blog: littlegurlzdiary.blogspot.com
Rumusan: Mula start blog pada 26/07/2011..minat berblog timbul sejak aku baca blog seorang kawan..lagipun dari sekolah rendah aku suka menulis diari..dalam diari tempat aku luahkan isi hati dan segala-galanya..sekarang dengan adanya blog bolehlah aku berkongsi cerita dan bertukar pendapat dengan blogger lain..inspirasi aku untuk wujudkan blog sendiri atas dorongan seorang kawan iaitu blogger huda pemilik blog my sweet moments..dialah banyak memberi tunjuk ajar dalam dunia blog..selain itu,aku juga belajar tentang blog dari blogger-blogger otai yang telah berpengalaman dalam dunia blog seperti ben ashaari,hanis zalikha,red mummy, maria elena dan beberapa blogger lain..seperti tagline mentor "tunjuk ajar ku sifu"..

8 comments:

  1. salam ukhwah cik huda...^__^

    ReplyDelete
  2. slm pknalan jga.sya fllow.mga sudi fllow sy jga..smga trus mju dlm dunia blog ni!tq.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan inapramli..ok nanti sy follow blog awk ea..semoga kita sama terus maju dalam dunia blog nie..

      Delete
  3. salam perkenalan.. datang dari segment yg sama dan terus follow... hehe
    eh, sama la kita... masih belajar dalam mencari rentak sendiri dalam dunia blog ni.. hehehe

    ReplyDelete
  4. salam perkenalan..thanks follow..marilah kita terus belajar mencari rentak dalam dunia blog nie..hihi

    ReplyDelete
  5. As-Salam.
    Terima kasih atas kesudian join segmen di HASRULHASSAN.COM.

    Semoga bertambah rakan di dunia blogger ini dan dapat manfaat serta memberi manfaat kepada yang lain.

    Sesungguhnya sebaik-baik manusia adalah yang dapat memberi manfaat kepada manusia yang lain.

    Terima kasih sekali lagi.

    http://www.hasrulhassan.com

    ReplyDelete
  6. wassalam..
    sama2 HH..semoga dengan adanya segmen seperti nie dapatlah tambah followers dan memberi manfaat kpd blogger lain..

    ReplyDelete