Monday 30 January 2012

Jalan-jalan Cari Makan

Assalamualaikum,

Selamat tengah hari semua..baru hari nie sempat nak update blog..minggu lepas sibuk dengan agihan budget dan kemaskini data aset difakulti..hari sabtu yang lepas aku ajak en TA join Seminar Kenali Potensi Diri (SKPD) Dr. Azizan, di Hotel Thistle JB..seminar nie banyak membantu aku untuk berfikir dengan lebih positif dan bertindak dengan cepat untuk berjaya didunia dan diakhirat..bagi sesiapa yang berkesempatan join seminar nie jangan lepaskan peluang yang ada didepan mata.. seminar nie memang best..tak rugi lau datang dari jauh-jauh..

Habis seminar nie en TA ajak pegi makan chicken chop kt elMigos di Sutera Mall..nie first time aku pegi sana..aku pernah pergi pun Plaza Angsana je..tempat-tempat lain aku lalu je tapi tak sempat nak singgah lagi..hihihi Sutera Mall nie besar gak..penat nak jalan satu bangunan nie..boleh sakit kaki wooo lau semua kedai nak masuk..

 muka en TA nampak penat coz baru je habis seminar..

 cantik kan design restoran nie nampak simple je..

 tak bersedia nak amik gambar..

 makanan dah sampai..tak sabar nak makan..

en TA order barbeque chicken chop..lau tak silap lah..susah nak sebut nama menu nie..

aku order cowboy chicken chop..sori lau silap nama menu nie..aku dah lupa..hihi

sebelum balik sempat posing lagi..

p/s: makanan kt sini semua sedap..lau sesiapa yang duk jb boleh lah singgah kt restoran nie..

No comments:

Post a Comment